Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Petr Kadlec

30. 1. 2008 15:28
Berme to s humorem

Docela jsem se zasmál u té foxí "reportáže" :) Slečna psycholožka byla zralá na to, aby nad její praxí někdo zlomil hůl. Naštěstí Keighleyho argumentace byla opravdu dobrá (i když nedostal moc prostoru) a myslím, že se rozumný divák nenechal strhnout pseudoskandálem, který chtěla redaktorka foxu vyvolat.

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

28. 1. 2008 8:48
.

Myslím, že problematika her a vlivu na děti+mládež e příliš sloitá na to, aby to někdo takto povrchně shrnul v blogu. Stejně povrchně to shrnují články v médiích, které se pravidelně objevují.

Jsem, nebo donedávna jsem byl, hráč. Vím moc dobře, co mi hry daly a co vzaly, poznal jsem X případů lidí, kteří na tom byli hůř nebo líp, než já. A podobným článkům se tak maximálně směju. Smějte se taky, pane Bors. Články nic nezmění. Bát se můžeme (můžete) jen okamžiku, kdy se do toho vloží Strana Zelených.

0 0
možnosti
KV

valissen

28. 1. 2008 0:47
V postatě souhlasím

ale promiň, když se podívám na tu fotku, začínám uvažovat jak nás to poznamenalo.

0 0
možnosti

Glock

28. 1. 2008 8:15
Re: V postatě souhlasím

sušený biologický odpad? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1553x
Jen tak proudem i proti...